Friday, September 09, 2011

Bretonul: Iubire cu năbădăi

De curând, mi s-a pus mie pata să-mi fac o schimbare de look. Şi ce alege orice domnişoară care se respectă, atunci când vine vorba de o schimbare, care să arate bine şi să se diferenţieze de restul? SĂ-ŞI FACĂ BRETON. Aşa că nu a durat mult şi în câteva zile eram pe scaunul de la coafor explicându-i coafezei cam cum aş vrea să arate podoaba mea capilară. Tunsul nu a durat decât 10 minute. Părul meu este de dimensiune medie, trece cu vreo 5 cm de umeri, e brunet, relativ drept şi uşor de întreţinut. L-am vrut puţin peste sprâncene, uşor filat, la spate, vârfurile la un nivel apropiat, în formă de V. Coafeza a nimerit tunsoarea, a ştiut să mă asculte şi mi-a îndeplinit dorința.
Consider că singurul impediment în a-ți face breton este părul ondulat sau creț, deoarece bretonul arată cel mai bine când stă drept, lucios, la fel ca şi restul părului. Placa este sfântă când vine vorba de întreținerea sa, aşa că, dacă vă decideţi să faceţi alegerea pe care am făcut-o şi eu, înarmaţivă cu balsam pentru păr deteriorat sau uscat ( eu folosesc balsamul de la Avon - Advance Techinques for dry or damaged hair - Pret 8,99 Lei ) ,




 mască hidratantă, ser pentru vârfuri înspicate, şi eventual fixativ pentru zilele când doriti să vă lăsaţi fruntea să respire.
Voi posta şi câteva imagini , în cazul în care vă decideţi că aţi vrea o schimbare, şi vă recomand să o arătaţi hairstylistului, înainte de a-l lăsa să vă scape de câţiva centimetri sănătoşi de păr.





0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons