Monday, September 19, 2011

Free hugs



Ştiţi că în State, vezi pe stradă oamenii aceia cu pancarte pe care scrie "Free Hugs". Niciodată nu am înţeles rostul lor. Până acum. Ar trebui să mă postez şi eu prin centru cu un astfel de strigăt.
Nu există în viaţa mea decât o persoană care nu se teme să mă ia în braţe de fiecare dată când mă vede. Şi pe care o accept, pe care o las să pătrundă în universul ăsta al meu imaginar, care seamănă mai mult a fortăreaţă. Realizez că nu sunt capabilă să arăt pic de compasiune, de oricine ar fi vorba. Rămân ţeapănă ca o statuie atunci când cineva sare să mă ia în braţe. E ceva ce mă opreşte să reacţionez, mă ţine din avântul meu de a mă exterioriza. Încerc să găsesc buba, să-mi dau seama ce anume mă face să stau ca o statuie, să fiu mai rece decât o piatră. Nu duc lipsă de prieteni, sunt o fire sociabilă, dar o îmbrăţişare mă îngrozeşte mai tare decât lăcusta uriaşă pe care am găsit-o în părul meu la 2 noaptea.
Nu vreau să fac din postul ăsta ceva trist. Vreau să ridice întrebări, să vă facă să vă întrebaţi dacă voi sunteţi în stare să primiţi o îmbrăţişare cum se cuvine. Pentru că eu nu sunt. Vă invit chiar, atunci când mă vedeţi pe stradă ( şi mă cunoaşteţi, bineînţeles :D ) să veniţi să mă luaţi în braţe, poate aşa trec peste frica asta nenorocită.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons